Taplause logo
  • TYÖNTEKIJÄKOKEMUS

  • ASIAKASKOKEMUS

  • NPS

  • ILMOITUSKANAVA

  • BLOGI

  • ANNA PALAUTETTA

  • More

    Use tab to navigate through the menu items.
    • All Posts
    • työntekijäkokemus
    • työtyytyväisyys
    • asiakaskokemus
    • johtaminen
    • palaute
    Etsi
    Hyvä työntekijäkokemuksen johtaminen on yhteistyötä ja osallistamista

    Hyvä työntekijäkokemuksen johtaminen on yhteistyötä ja osallistamista

    Työntekijäkokemuksen mittaamisessa hyödyt tulevat tulosten käsittelyn kautta. Hyvä työntekijäkokemus muodostuu suunnitelmallisen johtamisen
    Palautteiden avulla johtaminen on vuorovaikutusta

    Palautteiden avulla johtaminen on vuorovaikutusta

    Kun palautetta annetaan, on se ensimmäinen askel vuorovaikutukseen. Vastaanotettu palaute käynnistää yleensä prosessin, jossa kehitetään toi
    Palautteiden käsittely osana arkijohtamista

    Palautteiden käsittely osana arkijohtamista

    Miten hyödynnät palautteita osana asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen johtamista? Palaute on tehokas johtamisen apuväline.
    1
    234

    © 2021 TAPLAUSE OY

    TYÖNTEKIJÄKOKEMUS | ASIAKASKOKEMUS | NET PROMOTER SCORE

    info@taplause.com   |   +358 50 5319586

    • Taplause LinkedIn
    • Taplause Twitter
    • Taplause Facebook