top of page

Palautteiden avulla johtaminen on vuorovaikutusta

  • Laura Mustonen
  • 10.2.2020
  • 1 min käytetty lukemiseen

Päivitetty: 21.2.2020

Kun palautetta annetaan, on se ensimmäinen askel vuorovaikutukseen. Vastaanotettu palaute käynnistää yleensä prosessin, jossa kehitetään toimintaa, mieluiten osallistamalla kaikki asiaan liittyvät tahot. 

Taplausen palvelussa palautteiden kommentointi tekee vuorovaikutuksen ja osallistamisen helpommaksi.







Keskustelu palautteista

Laita näkyville -kytkimen avulla kommentit tulevat esiin kaikkien käyttäjien palautemonitoreissa ja voitte käydä keskustelua palautteista.









Yhteiset muistiinpanot

Kommentit eivät automaattisesti näy monitorin perusnäkymässä palautteiden yhteydessä. Jos haluat tehdä omia muistiinpanoja palautteisiin, älä silloin käytä Laita näkyville -kytkintä. Muistiinpanot saa esiin painamalla puhekupla-ikonia. 






Kehitä toimintaa yhteistyössä

Osallistaminen luo mukavaa yhteisöllisyyden tunnetta ja samalla motivaatio kasvaa. Yhdessä vahvuuksien ja kehittämiskohteiden läpikäynti ja toimenpiteiden suunnittelu toimii myös sitouttamisen keinona pienissä ja suuremmissa muutoksissa.


Miten voimme auttaa sinua?

Kun tarvitset tukea missä tahansa palautteisiin liittyvässä asiassa, asiantuntijamme auttaa sinua mielellään.



Ota yhteyttä: Mirko Lännenpää 050 531 95 86 palautemies@taplause.com










Comentarios


bottom of page