MITTAA JA KEHITÄ ASIAKASKOKEMUSTA

Enemmän myönteisiä palvelukokemuksia, tyytyväisiä asiakkaita ja tuottavia kohtaamisia.

Helppo ja tehokas tapa kerätä laadukasta asiakaspalautetta

Oletko joskus kaivannut aitoa asiakkaan ääntä johtamisen avuksi?

Ja vaikka et ehkä olisikaan, on asiakas varmasti halunnut sinulle joskus jotakin kertoa.

Pikapalaute on helppo sekä palautteen antajalle että vastaanottajalle.

Palautteen antaminen on yhden linkin takana, jonka yritys viestii asiakkailleen. Tärkeintä on, että linkki löytyy helposti juuri silloin kun asiakas haluaa palautetta antaa.

Palautteen seuraaminen tapahtuu selkeästä hallintanäkymästä, jossa palautteita voidaan lajitella, käsitellä ja kommentoida.

Palautteet ovat aina käytössäsi, joten voit tehdä nopeita muutoksia.

Laitetaan asiakas oikeasti keskiöön!
Ota yhteyttä ja paranna asiakastyytyväisyyttä yhteistyössä kanssamme.

MITTAA ASIAKASTYYTYVÄISYYS JA SELVITÄ SYYT

Pelkän hymiöpalautteen informaatioarvo voi olla vähäinen, koska taustalla vaikuttavat syyt  jäävät piiloon.

 

Taplausen avulla voit kerätä sanallista palautetta suoraan asiakkailta, reaaliajassa. Yli 80% palautetta antaneista asiakkaista jättää myös sanallisen palautteen. 

Yhdessä asiakastyytyväisyysmittari ja sanalliset palautteet kertovat, mihin suuntaan ja millä tavoin toimintaa kannattaa kehittää.

Mittaa asiakaskokemusta

Asiakkaan polkuun kuuluu useita kohtaamispisteitä

Asiakaskokemusta mitataan niistä asiakaskohtaamisista, jotka ovat merkityksellisiä asiakaskokemukselle. 

Asiakkaan polkua voi käyttää pohjana mietittäessä merkittävimpiä kohtaamispisteitä. Asiakkaan polku kertoo sen matkan, jonka asiakas käy lävitse ollessaan vuorovaikutuksessa yrityksen kanssa eri kanavissa.

Asiakaskokemuksen mittaamisessa alkuun pääset seuraavasti:

  1. Valitse mitattavat asiakaskohtaamiset

  2. Valitse asiakaskokemusmittarit

  3. Kehitä toimintoja saadun tiedon avulla

Taplause on valmiina auttamaan sinua asiakaskokemuksen johtamisen kaikissa vaiheissa.

KÄYTTÖÖNOTTO JA HINTA

TAPLAUSE PIKAPALAUTE

Perushintamme: enintään 29€ / kk / kohde.

Palautelaite telineellä: 79€ / kk.

Palveluun sisältyy asiakaskohtaiset Pikapalaute-kohteet, reaaliaikaisesti päivittyvä raportointi ja tukipalvelu.

Käyttöönotto on asiakaskohtainen ja riippuu toimituksen sisällöstä ja laajuudesta. Käyttöönottoon sisältyy valmennus, jossa opetamme palvelun käytön sekä asiakaskokemuksen johtamista palautteiden avulla.

  • Valmis palvelu käytössäsi kolme päivää tilauksesta

  • Valmennus

  • Tukipalvelu

  • Asiantuntijamme apunasi

OTA YHTEYTTÄ 

Soita tai lähetä sähköpostia, niin jutellaan lisää asiakaskokemuksesta!

Mirko Lännenpää 

050 531 9586

palautemies@taplause.com

Halutessasi saat Taplausen palvelut käyttöösi kokonaan ilman kasvokkain tapaamista.

Toimimme mielellämme verkon välityksellä kaikissa asioissa.

Palvelun esittely onnistuu verkkotapaamisessa (esim. Skype tai Teams).

Käyttöönoton ja valmennuksen voimme toteuttaa verkossa joustavasti organisaationne tarpeiden mukaan.

Tukipalvelumme toimii puhelimitse ja verkossa.