Haluatko saada enemmän palautetta?

01.11.2017

 

 

Jos tuntuu siltä, että asiakaspalautetta voisi tulla enemmänkin, kannattaa ensimmäisenä kiinnittää huomio siihen, missä yhteydessä ja miten palautetta on pyydetty asiakkailta.

Pyydätkö palautetta useissa kanavissa? Mitä useampia kanavia käytetään, sitä enemmän palautetta tulee.

Missä yrityksesi asiakaspolku kulkee? Palautetta kannattaa pyytää niissä pisteissä, joissa kohtaat asiakkaasi. Usein se tarkoittaa sekä fyysistä toimipaikkaa että nettisivustoa ja erilaisia yrityksen ja asiakkaan välillä liikkuvia viestejä.

Suosittelemme pyytämään palautetta ainakin:

  • Nettisivuilla, lisäämällä sinne palautelinkin, upotuskoodin ja ponnahdusikkunan.

  • Kertomalla palautelinkistä kaikissa some-kanavissa.

  • Liittämällä palautelinkin nettisivujen ja applikaation menuvalikoihin.

  • Sähköposteissa ja uutiskirjeissä.

  • Tarroissa, julisteissa, käyntikorteissa sekä muissa painotuotteissa.

  • Liittämällä palautelinkin tuotteeseen.

  • Kuiteissa ja muissa asiakirjoissa.

  • Tekstiviesteissä (esim. massalähetykset).

  • Pikapalautetutkan avulla (katso videolta, miten tutkatekniikkaa voi käyttää).

 
Viesteihin on hyvä liittää selkeä toimintakehote, kuten ”Anna meille palautetta” ja ohjaus palautelinkkiin.

 

Autamme sinua mielellämme.
 

Autamme mielellämme asiakkaitamme tehostamaan palautteen pyytämistä ja lisäämään palautteen määrää. Tarjoamme maksutonta neuvontaa, painotuotteiden suunnittelua ja toteutusta, SMS-lähetyksiä ja pikapalautetutkan. Jos haluat meidän olevan yhteydessä asian tiimoilta, lähetä meille sähköpostia (palautemies@taplause.com) tai soita (050 531 95 86).

 

- Palautemies

 

Please reload

Poiminnat

Mikä työfiilis? Hyvä fiilis perustuu luottamuksen ilmapiirille

1/10
Please reload

Uusimmat
Please reload

Arkisto