Palautemiehen kolme ohjetta superjohtajille

28.06.2017

 

 

1. Uskalla kuunnella

 

Kuuntelemalla opit aidosti ymmärtämään asiakasta ja työntekijää, koska silloin kuulet niitä asioita, jotka ovat heille oikeasti merkityksellisiä. Päätettyäsi aloittaa kuuntelemisen saat todennäköisesti tietää asioita, joita et olisi osannut edes kysyä. Saat käyttöösi aitoa ja rehellistä palautetta sekä parhaat kehittämisideat, joiden perusteella voit vahvistaa omaa palveluasi.

 

 

 

2. Toimi reaaliajassa

 

Reaaliaikainen kuunteleminen ja palautteeseen reagoiminen on tehokasta asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyden hallintaa. On tärkeää tietää, miten juuri nyt menee. Asioiden kasaantuessa niihin puuttuminen muuttuu vaikeammaksi kuin asioiden korjaaminen niiden ollessa käsillä. Pitkät odotusajat ovat historiaa ja reaaliaikaisuus nykypäivää.

 

 

 

3. Luo positiivinen kehä

 

Menestyvät yritykset toimivat viisaasti ja panostavat omaan henkilöstöönsä –niihin ihmisiin, jotka tuloksen lopulta tekevät oman työnsä kautta. Työfiilis tunnetusti paranee, kun henkilöstöä kuunnellaan ja esille nouseviin asioihin tartutaan nopeasti johdon toimesta. Luottamus lisääntyy ja positiivinen vire pysyy yllä. Hyvällä fiiliksellä työskentelevä henkilöstö on innostunutta ja sitoutunutta ja vie myös asiakastyytyväisyyden korkealle tasolle.

 

 

Joko Sinulla on nämä keinot käytössä?

 

- Palautemies

Please reload

Poiminnat

Mikä työfiilis? Hyvä fiilis perustuu luottamuksen ilmapiirille

1/10
Please reload

Uusimmat
Please reload

Arkisto