Muutos alkaa kuuntelemalla

21.11.2016

 

 

 

 

Asiakkaat ja henkilöstö ovat kaksi tärkeintä asiaa koko liiketoiminnalle. Heidän ajatuksien kuuleminen on välttämätöntä oikeiden päätösten ja toimenpiteiden tekemiseksi.

 

Tästä syystä palautteen tehokas kerääminen ja visualisointi on tänä päivänä yksi keskeisimmistä johtamisen työkaluista.

 

Pirkanmaan Osuuskaupassa niin asiakkaiden kuin henkilökunnankin palautteet saapuvat reaaliaikaisesti toimipaikkojen esimiehille.

 

Yksiköissä voidaan reagoida asioihin heti, ja asiakaskokemus on aiempaa helpompi pitää laadukkaana. Ylin johto seuraa palautteita esimiesten rinnalla. Viestit näkyvät koko ajan johtoryhmän seinällä sekä heidän älypuhelimissaan.

 

Koskaan aikaisemmin ei henkilöstön ja asiakkaan ääni ole ollut niin vahvasti päätöksenteon ja johtamisen tukena kuin tänään.

 

- Tero Hassinen

Henkilöstöjohtaja

Pirkanmaan Osuuskauppa

Please reload

Poiminnat

Mikä työfiilis? Hyvä fiilis perustuu luottamuksen ilmapiirille

1/10
Please reload

Uusimmat
Please reload

Arkisto