PIKAPALAUTE
 
ASIAKASPALAUTE REAALIAJASSA
KAIKILLE TUOTTEILLE JA PALVELUILLE

Oletko joskus kaivannut aitoa asiakkaan ääntä johtamisen avuksi?

Ja vaikka et ehkä olisikaan, on asiakas varmasti halunnut sinulle joskus jotakin kertoa.

Pikapalaute on helppo sekä palautteen antajalle että vastaanottajalle.

Palautteen antaminen on yhden linkin takana, jonka yritys julkaisee asiakkailleen.

Tapoja on useita ja pääasia on, että linkki löytyy helposti juuri silloin kun asiakas haluaa palautetta antaa.

Palautteen seuraaminen tapahtuu selkeästä hallintanäkymästä, jossa palautteita voidaan lajitella, käsitellä ja kommentoida.

Palautteet ovat aina käytössäsi, joten voit tehdä nopeita muutoksia.

PERUSHINTAMME

29,00 € / kohde / kk

Kysy lisätietoja tai tarjous

sales@taplause.com  |  +358 50 531 95 86

Mittaa asiakaskokemusta

Asiakkaan polkuun kuuluu useita kohtaamispisteitä

Asiakaskokemusta mitataan niistä asiakaskohtaamisista, jotka ovat merkityksellisiä asiakaskokemukselle.

Asiakkaan polkua voi käyttää pohjana mietittäessä merkittävimpiä kohtaamispisteitä. Asiakkaan polku kertoo sen matkan, jonka asiakas käy lävitse ollessaan vuorovaikutuksessa yrityksen kanssa eri kanavissa.

Asiakaskokemuksen mittaamisessa alkuun pääset seuraavasti:

  1. Valitse mitattavat asiakaskohtaamiset

  2. Valitse asiakaskokemusmittarit

  3. Kehitä toimintoja saadun tiedon avulla

TAPLAUSE

on hyvän fiiliksen palautefirma,

joka tuo asiakkaan ja työntekijän äänen suoraan johdon kuuluviin.

sales@taplause.com

+358 50 531 95 86

Sammonkatu 47 2krs

33540 Tampere

PALVELUMME

Pikapalaute

Fiilispulssi

Ideakanava

Laatukanava

NPS-kysely

Arvoseteli

Turvatutka

  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

© Taplause Oy 2019.  All rights reserved.