ASIAKKAIDEMME TARINOITA

Palautetta Pirkanmaan Osuuskaupalle
Pirkanmaan Osuuskauppa
HUS grey.jpg
Helsingin Yliopistollinen Sairaala

Pirkanmaan Osuuskaupalla on käytössään sekä  Fiilispulssi että Ideakanava henkilöstön äänen kuulemiseen.

Isossa organisaatiossa tehtiin aiemmin henkilöstötutkimus kerran vuodessa, mikä huomattiin hitaaksi ja riittämättömäksi tavaksi kartoittaa henkilöstötyytyväisyyttä. Nyt Pirkanmaan Osuuskauppa kuulee jokaisen työntekijän äänen reaaliajassa.

Lisäksi Pirkanmaan Osuuskaupan tiettyihin ravintoloihin toteutettiin yhteistyössä Taplausen kanssa Laatukanava -palvelu työn laadun arviointiin ja seurantaan. "Käyttöönotto oli todella helppoa; yksi sähköposti ja homma oli siinä."

- Harri Harjula

Lue blogistamme, miten henkilöstön kuunteleminen on johtanut positiiviseen muutokseen Pirkanmaan Osuuskaupassa.

Kun aloitimme Taplausen palvelun käytön, lähdimme liikkeelle asiakaspalautteiden ja -suositteluiden seuraamisesta.

 

Pian aloimme miettimään, vaikuttaako henkilöstön fiilis asiakaspalautteisiin. Jos vaikuttaa, niin miten? Otimme rinnalle käyttöön Taplausen Fiilispulssin.

 

Nyt henkilökuntamme käyttää sitä laajasti. Fiilisten mittari on kaikkien nähtävillä intrassa ja palautteiden käsittely on osa viikkojohtamista. Me asiakkuustiimiläiset seuraamme palautteita ahkerasti.

 

Taplause on yksi työkaluistamme, jonka avulla kehitämme HUS Kuvantamisen asiakaskokemusta. Olemme saaneet palvelun kautta paljon arvokasta tietoa kehittämisen pohjaksi.

Kristiina Lehtinen, HUS Kuvantaminen

Sodexo

Sodexo noudattaa laatujärjestelmää, jonka yhtenä vaatimuksena on varmistaa asiakaspalautteen hallinta. 

 

Tämän tavoitteen innoittamana Sodexon johto päätti ottaa käyttöön Taplausen Pikapalautteen, joka myöhemmin auditoinnin yhteydessä todettiin olevan asiakaspalautteen hallinnassa nykyaikainen ja läpinäkyvä sekä palvelevan johtamisen tarpeita myös laatustandardin näkökulmasta.

Sodexon johto voi seurata ja hallita asiakaspalautetta reaaliaikaisesti.

Wayne's Coffee

Wayne's Coffee -kahviloiden asiakastyytyväisyyttä seurataan suoran ja suodattamattoman palautekanavan avulla.

 

Taplausen Pikapalautteen periaatteena on monikanavaisuus ja helppo saavutettavuus asiakkaalle, joten palautelinkit tuodaan asiakkaan tietoon kahviloiden pöydissä ja kuiteissa.

"Olemme kiitollisia kaikesta asiakaspalautteesta, jokaisesta plussasta ja miinuksesta, mutta erityisesti rakastamme palautteita, jotka sisältävät kommentteja!" Marika Salmela, Wayne's Coffee Koskikatu.

Maalaistuote Vataja

Herkullisia lihatuotteita valmistavan Maalaistuote Vatajan asiakkaat löytävät uutuustuotteista kätevän palautelinkin, jonka kautta he voivat antaa valmistajalle suoran palautteen jokaisesta tuotteesta.

 

Yrityksessä on todella kuunneltu asiakasta, sillä tuotteisiin on tehty muutoksia saadun asiakaspalautteen perusteella.

 

Suora asiakaspalaute Pikapalaute-linkin välityksellä tarjoaa niin nopean mahdollisuuden reagoida, ettei sitä päihitä mikään muu tiedonkeruumenetelmä.

Euro Oil

Viron suurin polttoaineen jakeluverkosto koostuu automaattiasemista, joissa ei ole henkilökuntaa. Koska asiakas ei voinut antaa palautetta henkilökunnalle suoraan, oli palautteen saaminen vaikeaa ennen kuin Taplausen Pikapalaute otettiin käyttöön. 

Palautelinkki sijaitsee automaattiasemilla polttoainepistoolin vieressä. On ollut mukava huomata, että jopa automaattiaseman asiakkaat antavat paljon palautetta huoltoasematoiminnan sujuvuudesta.

Penttilän Tilan pottufarmi

Käsityöläiselle on erittäin tärkeää tietää se, että omien käsien työ on laadukasta myös asiakkaan mielestä. Kun on oma tuote kyseessä, haluaa ehdottomasti kuulla, mitä asiakas siitä ajattelee.

Asiakkaalle halutaan viestiä, että valmistaja on kiinnostunut asiakkaan mielipiteestä ja haluaa kuunnella asiakasta. Se on ihastuttavan helppoa, kun yrittäjällä on käytössään Taplausen Pikapalaute. Jokaisessa toimitettavassa rieska-pussissa on palautelinkki, jonka asiakas näkee avatessaan pakkauksen.

Jokaisesta tuotteesta voi antaa suoran palautteen, mikä ilahduttaa leipuria suuresti.

Palautetta UniCafelle
UniCafe

HYY Yhtymään kuuluva UniCafe on pääkaupunkiseudun suurin opiskelijaravintoloitsija sekä  laadukas ja kokenut henkilöstöravintoloitsija. Unicafe kuuntelee asiakkaitaan tarkalla korvalla ja pyytää aktiivisesti palautetta toiminnastaan.

Pikapalaute toimii reaaliaikaisena palautekanavana asiakkaiden ja HYY:n välillä. Taplausen avulla Unicafelle annettu palaute menee varmasti perille sinne, mihin kuuluukin, eli johdolle. 

Suora asiakaspalaute on arvokas johtamisen apuväline.

Autamme mielellämme myös Sinua.

Askarruttaako asiakastyytyväisyys tai henkilöstön tyytyväisyys?

Haluatko sinä kehittää toimintaasi palautteen avulla?

Tai kerätä talteen parhaat ideat?

Meiltä saat myös helppokäyttöiset ratkaisut työn laadun sekä työturvallisuuden arviointiin ja seurantaan.

Suora ja reaaliaikainen palautekanavamme sopii kaikille tuotteille ja palveluille, verkkoon ja kivijalkaan, isoille ja pienille organisaatioille. 

Ota meihin yhteyttä soittamalla, sähköpostilla tai sosiaalisessa mediassa.

TAPLAUSE

on hyvän fiiliksen palautefirma,

joka tuo asiakkaan ja työntekijän äänen suoraan johdon kuuluviin.

sales@taplause.com

+358 50 531 95 86

Sammonkatu 47 2krs

33540 Tampere

PALVELUMME

Pikapalaute

Fiilispulssi

Ideakanava

Laatukanava

NPS-kysely

Arvoseteli

Turvatutka

  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

© Taplause Oy 2019.  All rights reserved.